Verzending & Retouren

!Belangrijk! Door het COVID-19 (corona) virus en de maatregelen die we hiervoor moeten nemen gecombineerd met een grotere vraag kan het langer duren voor we je pakket kunnen opsturen. Na het weekend is de kans op vertragingen groter. Daarnaast zijn de levertijden bij de koerierdiensten langer dan normaal.

We doen er alles aan om jouw pakket zo snel mogelijk te versturen.


Verzendkosten:

Omdat we houden van duidelijkheid hebben we een verzendschema opgesteld. Hierin kun je zien wanneer je bestelling wordt verzonden en wanneer het eerste bezorgmoment zal zijn.

Bestel bedrag Verzendkosten Nederland & België

€0 - €35

€4,95

Boven €35

Gratis

Verzendschema Nederland & België

In het onderstaande verzendschema kan je zien wanneer je je pakketje kan verwachten binnen Nederland en België. Verzending naar de EU langer duren met een levertijd van 2-6 dagen. Wil je de exacte levertijd weten, stuur dan een mail naar hello@moowy.be

Besteld voor 21:00h op Eerste bezorg moment op

Maandag

Dinsdag

Dinsdag

Woensdag

Woensdag

Donderdag

Donderdag

Vrijdag

Vrijdag

Zaterdag

Zaterdag

Dinsdag

Zondag

Dinsdag

* Levermomenten kunnen afwijken op feestdagen

Track & Trace

Nadat je pakket ons magazijn heeft verlaten krijg je een mail met jouw track & trace code. Daarmee kun je heel makkelijk je bestelling volgen. Je kunt de track & trace code ook ontvangen via een sms, wat je zelf handig vindt.

Binnen Nederland en België worden onze pakketten door PostNL bezorgd. Mocht je bij bezorging van het pakket niet thuis zijn, dan zal deze de volgende dag nogmaals worden aangeboden of bij de buren worden afgeleverd. Je ontvangt van PostNL dan een berichtje hierover in je brievenbus. Als het pakket na twee bezorgpogingen niet kan worden afgeleverd, dan kun je deze afhalen bij de dichtstbijzijnde afhaallocatie.

Vertraagde bezorging

Bij Moowy doen we ons uiterste best om ervoor te zorgen dat de producten die je vandaag besteld, morgen geleverd zijn. Soms lukt dat helaas niet, mocht dit gebeuren dan kan je ervan op aan dat we ons uiterste best zullen doen om je bestelling zo snel mogelijk jouw kant op te laten komen.

Retouren

Ben je toch niet blij met je aankoop? Je kunt een product binnen 100 dagen na aankoop retourneren. Voorwaarde is wel dat de productverpakking ongeopend is. Uitzondering hierop zijn de accessoires, als deze geopend maar ongebruikt zijn dan kunnen ze ook worden terug gestuurd. Er zijn geen kosten aan het retour sturen van producten verbonden. Neem contact op met onze klantenservice (hello@moowy.be) of download hier het retourformulier. Het retourformulier kan uitgeprint en op de doos geplakt worden. Daarna kan het pakket worden ingeleverd bij een PostNL locatie. Wanneer we de producten retour hebben ontvangen en deze onbeschadigd zijn wordt het geld teruggestort op je rekening.

 

Download retourformulier

 

De bovenstaande Moowy retour voorwaarden zijn niet dwingend voor de uitoefening van het herroepingsrecht.

 

Retouren kan je sturen naar:

ShopWeDo t.a.v. Moowy

Egide Walschaertsstraat 22E

2800 Mechelen

België

x
x