Veelgestelde vragen

Ons verhaal

Wie zit er achter Moowy?

Louis en Robert. Wij zijn twee broers met een passie voor gras en online. Onze missie is om iedereen te helpen op een makkelijke manier een vitale tuin te krijgen én te houden. Bekijk hier ons verhaal.

Waar worden de producten van Moowy gemaakt?

Onze grondstoffen komen uit het Verenigd Koninkrijk en Nederland. We verpakken onze producten in België. Dit doen we bij een sociale werkplaats. Hier helpen mensen met meer afstand tot de arbeidsmarkt ons met het verpakken van de producten.

Hoe deel ik mijn enthousiasme voor Moowy?

Ben je enthousiast over ons en wil je dit delen met je familie, vrienden of buren? Dat kan! Via onderstaande link kun je 15% korting cadeau doen aan iemand die nog geen klant bij ons is. Extra leuk: je krijgt dan zelf ook 15% korting op je volgende bestelling. LINK

Betalen en bestellen

Hoe kan ik bestellen?

Goede vraag, je kunt bestellen door hier de producten die je wilt ontvangen in je winkelwagen te doen en veilig af te rekenen. Je kunt ons ook bellen op +32472386338. Daar kunnen we eventuele vragen voor je beantwoorden. Als het niet lukt om online te bestellen, dan kun je de bestelling ook telefonisch of per mail aan ons doorgeven. Wij zorgen er dan voor dat je een veilige betaal link ontvangt per mail.

Hoe kan ik betalen?

    • Bij Moowy kun je betalen met de meest gangbare en veilige betaalmethodes. Op dit moment ondersteunen we:

Ideal

Bankcontact (Mister Cash)

SOFORT Banking

Belfius

KBC/CBC Payment Button

PayPal

Webshop Giftcard

Mastercard

Visa

American Express

ING HomePay

Banktransfer (Bestelling wordt verzonden na de ontvangst van 50% van het bestelbedrag)

 

Als de betaalmethode van je keuze er niet tussen staat stuur ons dan een mail. Dan kunnen we kijken of we deze betaalmethode kunnen toevoegen.

Hoe werkt de terugbetaling?

    • Als je een product retourneert en wij ontvangen het in de originele, ongeopende staat dan storten wij het bedrag dezelfde dag terug naar dezelfde rekening waarmee betaald is. Uitzondering hierop zijn de accessoires. Bij de accessoires mag de verpakking geopend zijn, echter moeten de producten ongebruikt zijn en de verpakking nog in verkoopbare staat.

      Bovenstaande voorwaarden zijn niet dwingend voor de uitoefening van het herroepingsrecht.

Waar kan ik mijn kortingscode invullen?

Op de betaalpagina, tijdens het afrekenen, kun je de kortingscode invullen De korting wordt dan gelijk in mindering gebracht op het totaalbedrag.

Hoe maak ik een eigen account aan?

Een account aanmaken is heel simpel via deze link.

Waar vind ik mijn bestelgeschiedenis?

Log hier in met je account om je bestelgeschiedenis te bekijken. Heb je geen account? Maak er dan een aan met het e-mailadres die je gebruikt hebt bij eerdere bestellingen. De eerdere bestelling zullen dan in je bestelgeschiedenis verschijnen.

Verzenden en leveren

Wat kost het verzenden?

Bestelling Verzendkosten Nederland & België

€0 - €35

€4,95

Boven €35

Gratis

Bestelling Verzendkosten naar Europese Unie

Altijd

€15

Naar welke landen verzendt Moowy?

We verzenden op dit moment alleen naar Nederland en België. Wil je vanuit Duitsland bestellen kijk dan op onze duitse website: www.moowy.de

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

    • Na het afronden van de bestelling ontvang je eerst een bevestigingsmail. Wanneer je pakket is ingepakt en verzonden ontvang je een mail met daarin de track & trace code. Hiermee kun je je pakket volgen bij de vervoerder.

Hoe worden de producten verzonden?

Wij verpakken de producten in een stevige emmer, zak of fles. Bij bestellingen met een groot gewicht zorgen we voor een extra stevige doos en voldoende vulmateriaal zodat de producten onbeschadigd worden afgeleverd. Voor meer informatie over het verzenden en leveren vind je op onze pagina Verzending en retouren.

Retouren

Kan ik mijn producten retour zenden?

Wanneer je een product retour wilt sturen moet je contact opnemen met onze klantenservice. Je krijgt dan een retourformulier waarmee je je producten retour kunt sturen. Plak het verzendlabel op het pakket en lever deze in bij een pakket punt bij jouw in de buurt. Als we het pakket retour hebben ontvangen, en de producten onbeschadigd zijn, wordt het geld dezelfde dag nog teruggestort. Het kan wel een paar dagen duren voor het op jouw rekening staat. Kijk hier voor alle Verzend & Retour voorwaarden.

De Moowy retour voorwaarden zijn niet dwingend voor de uitoefening van het herroepingsrecht.

Hoe kan ik een product retour sturen?

    • Stuur een mail naar hello@moowy.be , wij sturen je een verzendlabel zodat je gratis je pakket retour kan sturen. Je kan je pakket opsturen naar:

Retouren kan je sturen naar:

ShopWeDo t.a.v. Moowy

Egide Walschaertsstraat 22E

2800 Mechelen

België

 

Kan ik een product ruilen?

Door het ruime assortiment met verschillende producten is het niet mogelijk deze om te ruilen. We raden aan het product terug te sturen, na retour ontvangst storten wij het geld gelijk terug op je rekening, waarna je een nieuwe bestelling kunt plaatsen in onze webshop.

Moet ik betalen voor het retour sturen van producten?

Nee, er zijn geen kosten verbonden aan het retourneren van producten.

x
x